بهترين وسايل و تجهيزات براي سرويس بهداشتي شما كه آن را شيك و به روز مي كند

۳۴ بازديد ۰ نظر

سرويس بهداشتي در خانه كمترين فضا را به خود اختصاص داده است و ممكن است خيلي ها به آن بي تفاوت باشند

سرويس بهداشتي در خانه كمترين فضا را به خود اختصاص داده است و ممكن است خيلي ها به آن بي تفاوت باشند, در صورتي كه در اين فضا قرار است فعاليت بهداشتي صورت گيرد و بايد توجه خاصي به آن نمود. تجهيزات براي سرويس بهداشتي بايد به نحوي انتخاب شود كه دست و پا گير نباشند و فضاي زيادي از اين مكان را اشغال نكنند.

 

از جمله آن نصب كابينت زير سينك رو شوري است كه خود جايي براي مواد بهداشتي و ضد عفوني كننده در اين مكان است و هم جلوه سرويس بهداشتي تان را زيبا مي كند.شما مي توانيد كنار سينك خود چند شمع رنگي زيبا و خوشبو بگذاريد. وسايل و تجهيزات براي سرويس بهداشتي از قبيل توالت فرنگي, شير آلات, جا حوله اي, جا دستمال لوله اي و وان حمام بايد با هم هماهنگي داشته واز بهترين نوع انتخاب شوند.

تبليغات : شيك ترين و به روز ترين كتابخانه چوبي در سايت اينترنتي

عكس از بهترين سرويس هاي بهداشتي

سرويس-بهداشتي-1

سرويس-بهداشتي-2

سرويس-بهداشتي-3

سرويس-بهداشتي-4

اگر سرويس بهداشتي منزل شما بزرگ و وسيع است, بهتر است از تجهيزات چوبي, فلزي, ام دي اف و سراميكي در مدل هاي سلطنتي استفاده نماييد. و اگر سرويس بهداشتي تان كوچك است وفضاي كمي دارد, بهتر است تجهيزات داخل آن وسايل براق باشد تا فضا را بزرگتر نشان دهد.

يكي از اشتباهات در طراحي داخلي حمام و دستشويي, استفاده از چند طرح و رنگ در دكوراسيون و چيدمان آن است. مثلا كاشي ها طرح متفاوت با حوله,  پادري و پرده سرويس بهداشتي دارد, چنين كاري فكر را مغشوش و عصبي مي كند.

رنگ سفيد, بهترين رنگ براي دكوراسيون حمام است. چون كه خيلي سريع با همه رنگ ها هماهنگ مي شود و فضاي داخلي را بزرگتر نشان ميدهد وهم خيلي زود آلودگي ها رانشان ميدهد, تا ما براي نظافت آن اقدام كنيم. يكي ديگر از موارد مهم در سرويس بهداشتي كف پوش مناسب است كه بايد هم امنيت را حفظ كند و هم بهداشت را كه بهترين نوع آن كف پوش سراميكي مي باشد.

نور پردازي در سرويس بهداشتي, يكي ديگر از كارهاي مهم است. شما با استفاده از لامپ هاي كوچك در محيط حمام و يا دستشويي محيطي زيبا به وجود آوريد. اين كار طراحي داخلي را بيشتر در چشم بيننده نشان ميدهد.قبل استفاده از حمام چند قطره عطر روي لامپ هاي خاموش بچكانيد سپس چند دقيقه آب داغ را باز كنيد, خواهيد ديد بوي عطر سرتاسر سرويس بهداشتي تان را در بر مي گيرد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.