مدل دكوراسيون اتاق خواب ساده + عكس

فروشگاه مبل, سرويس خواب و ميز ناهار خوري

مدل دكوراسيون اتاق خواب ساده + عكس

۲۸ بازديد ۰ نظر

دكوراسيون اتاق خواب ساده بايد به گونه اي طراحي شود كه همه ي نياز هاي فرد را برآورده كند .

دكوراسيون اتاق خواب ساده بايد به گونه اي طراحي شود كه همه ي نياز هاي فرد را برآورده كند . اتاق خواب محل استراحت است و بعد از يك روز كاري و فشارها و استرس هاي روزانه پناهگاهي براي به آرامش رسيدن و رفع خستگي هاي روزمره مي باشد بنابراين بايد در چيدمان و طراحي دكوراسيون آن همه ي تلاشتان را به كار گيريد تا همه ي نيازهايتان را برطرف كند . اگر تلاشتان را به كار گيريد مي توانيد اتاق خواب ساده را به زيباترين و شيك ترين اتاق تبديل كنيد . همانطور كه مي دانيد زيبايي در سادگي است و براي اتاق خواب نيز مي توانيد سادگي و زيبايي را با هم همراه كنيد .

 

دكوراسيون اتاق خواب سادهدكوراسيون اتاق خواب ساده

 

رنگ مناسب اتاق خواب با دكوراسيون ساده

رنگ اتاق خواب تاثير زيادي در روحيات و احساسات شما دارد كه بايد از بين رنگ هاي آرامش بخش انتخاب شود و از به كاربردن رنگ هاي تند و جيغ دوري كنيد . آبي يكي از رنگ هاي آرامش بخش است و مي توانيد از تركيب رنگ هاي آن براي اتاق خواب استفاده كنيد . تركيب رنگ زرد و آبي از بهترين تركيب رنگ هاست كه بيشتر براي اتاق خواب نوجوان مناسب است چون هم آرامش بخش است و هم ذهن را باز مي كند و مي تواند فضاي مناسبي براي يادگيري و مطالعه ايجاد كند .

براي اتاق هاي ساده مي توانيد از رنگ هاي خنثي استفاده كنيد ، اين رنگ ها به راحتي با رنگ هاي ديگر ست و هماهنگ مي شوند . مي توانيد پس زمينه رنگ اتاق خواب را از رنگ هاي خاكستري ، بژ و سفيد انتخاب كنيد . اگر اتاق خوابتان كوچك است از رنگ هاي روشن مثل رنگ هاي پاستيلي ، آبي روشن ، بنفش كمرنگ ، سبز ، صورتي و زرد استفاده كنيد تا اتاق روشن و دلباز به چشم بيايد . تركيب رنگ سبز و زرد نيز براي اتاق خواب مناسب است و مي تواند فضاي ساده و آرامش بخشي را ايجاد كند .

 

دكوراسيون اتاق خواب سادهدكوراسيون اتاق خواب ساده

تزيين ديوار هاي اتاق خواب با دكوراسيون ساده

رنگ ديوار هاي اتاق خواب بايد طوري باشد كه چشم را آزار ندهد و براي طولاني مدت كسل كننده نشود . مي توانيد از كاغذ ديواري هاي ساده و شيك براي يك اتاق خواب ساده استفاده كنيد . رنگ كاغذ ديواري را از رنگ هاي شاد و ملايم انتخاب كنيد تا فضاي اتاق را دلباز نشان دهد . همچنين مي توانيد ديوار را بصورت ساده رنگ آميزي كنيد و براي تزيين آن از استيكر هايي كه دوست داريد استفاده كنيد .

پرده اتاق خواب ساده

براي نما دادن به فضاي يك اتاق خواب ساده از پرده هاي زيبا و چشمگير استفاده كنيد تا فضاي اتاق را از يكنواختي خارج كند . پرده مي تواند تاثير زيادي روي دكوراسيون اتاق خواب داشته باشد و فضاي آن را عوض كند . پرده هاي اتاق خواب نبايد از طرح هاي خيلي شلوغ انتخاب شوند چون باعث مي شود اتاق شلوغ و بي نظم به چشم بيايد و آرامش فضا را به هم مي زند .

 

پرده اتاق خواب سادهپرده اتاق خواب ساده

 

نور و روشنايي اتاق خواب ساده

همانطور كه مي دانيد نور تاثير فوق العاده زيادي در همه ي دكوراسيون ها دارد . نور مي تواند دكوراسيون اتاق را نمايان كند و زيبايي آن را دوچندان كند . براي تامين نور اتاق خواب ساده مي توانيد از لوستر هاي شيك استفاده كنيد تا فضاي اتاق زيبايي بيشتري داشته باشد . نور اتاق خواب نبايد يك دست باشد به همين خاطر بايد در كنار نور لوستر از آباژور و چراغ خواب نيز استفاده كنيد ، استفاده از آباژور هاي شيك به دكوراسيون اتاق خواب ساده جلوه بيشتري مي دهد .

 

 

نور اتاق خواب سادهنور اتاق خواب ساده

 

چيدمان اتاق خواب ساده

براي چيدمان اتاق خواب بزرگترين ديوار اتاق را براي قرار دادن تخت خواب در نظر بگيريد و پاتختي ها را دو طرف آن قرار دهيد . كمد بايد در محلي قرار داده شود كه از تخت خواب بيشترين فاصله را داشته باشد و خطري براي تخت خواب نداشته باشد . آينه نبايد روبروي تخت خواب قرار گيريد كه هنگام خوابيدن تصويرتان در آن بيفتد و آرامشتان به هم بخورد . بايد كنار تخت خواب يك پريز برق قرار داشته باشد تا وقتي مي خواهيد بلند شويد به راحتي به آن دسترسي داشته باشيد .

اگر يك تخت خواب ساده داريد براي جلوه دادن به آن از روتختي هاي زيبا و شيك استفاده كنيد ، رنگ روتختي را از رنگ هاي شاد و روشن انتخاب كنيد . چند عدد بالش و كوسن با رنگ هاي مختلف و زيبا روي تخت خواب قرار دهيد تا زيبايي آن را چند برابر كند .

 

چيدمان اتاق خواب سادهچيدمان اتاق خواب ساده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.