انتخاب بهترين رنگ اتاق خواب پسرانه + عكس

فروشگاه مبل, سرويس خواب و ميز ناهار خوري

انتخاب بهترين رنگ اتاق خواب پسرانه + عكس

۲۴ بازديد ۰ نظر

رنگ اتاق خواب پسرانه روي شكل گيري شخحصيت او تاثير زيادي دارند .

 

رنگ اتاق خواب پسرانه روي شكل گيري شخحصيت او تاثير زيادي دارند . پسران انرژي زيادي دارند براي اتاق خواب آنها بايد به سراغ رنگ هايي برويد كه با روحيات آنها سازگار باشد براي نوزادن پسر از رنگ هاي خنثي استفاده كنيد تا بتوانند در محيطي آرام بخوابند . براي سنين بالاتر كه خودشان رنگ ها را تشخيص مي دهند بهتر است با سليقه خودشان رنگ اتاق را انتخاب كنند . تركيب رنگ آبي ميتواند به عنوان رنگ زمينه در نظر گرفته شود و از رنگ هاي تند به صورت جزيي به عنوان تركيب رنگ استفاده شود . اگر پسرتان خيلي ساكت و آرام است از رنگ هاي گرم و پرانرژي مثل قرمز براي دكوراسيون اتاق خوابش استفاده كنيد .

رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه تا ۴ ساله

رنگ اتاق خواب نوزاد و كودكان بايد از بين رنگ هاي شاد و ملايم انتخاب شود . چون نوزادان و بچه هاي كم سن بيشتر وقت خود را در خواب هستند و تصوري از رنگ ها ندارند رنگ اتاق بايد بگونه اي باشد كه فضاي اتاق آرام و راحت باشد . در اين سنين به هيچ عنوان نبايد از رنگ هاي تند و جيغ استفاده شود . تركيب رنگ سفيد و طوسي ملايم از رنگ هاي مناسب براي اتاق خواب نوزادن پسر است و براي ديوارهاي اتاق هم از رنگ هاي روشن و يا كاغذ ديواري ها با طرح بچگانه استفاده كنيد تا فضا دلباز شود و آرامش بيشتري داشته باشد .

رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه سنين ۶ تا ۹ ساله

براي پسران بين ۶ تا ۹ سال رنگ اتاق خواب و ديوار ها اهميت بيشتري پيدا مي كند در اين سن پسربچه ها بيشتر وقت خود را مشغول بازي و استراحت هستند و رنگ اتاق مي تواند تاثير زيادي روي شكل گيري شخصيت و روحيات كودك داشته باشد . براي اتاق هاي پسرانه در اين سنين از رنگ هاي گرم استفاده كنيد . از تركيب رنگ آبي ، سبز ، زيتوني و طلايي با رنگ هاي گرم مثل قرمز و زرد مي تواند مناسب باشد . در استفاده از رنگ هاي گرم و جيغ زياده روي نكنيد چون پسران خودشان در اين سنين انرژي و جنب و جوش زيادي دارند رنگ هاي تند و گرم باعث مي شود انرژي آنها بيشتر شود و شما را كلافه كنند .

رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه ۹ ساله به بالا

در سن ۹ سال و بيشتر پسران خودشان نيز مي توانند در انتخاب رنگ اتاقشان نظر بدهند و اتاق را با سليقه خودشان بچينند و رنگ دكوراسيون آن را انتخاب كنند . پسران نوجوان به رنگ هاي آبي تيره ، خاكستري تيره و مشكي علاقه دارند . در اين سنين مي توانيد از رنگ هاي تيره و روشن در كنار هم در دكوراسيون اتاق پسران استفاده كنيد . براي تزيين ديوار ها از كاغذ ديواري ها با طرح هاي مورد علاقه شان و همچنين پوستر شخصيت هايي كه به آنها علاقه مند هستند استفاده كنيد .

براي كودكاني كه مضطرب هستند و كج خلقي مي كنند از رنگ هاي آبي فيروزه اي براي اتاق خوابشان استفاده كنيد تا فضاي آرامي ايجاد شود . رنگ نارنجي از رنگ هايي است كه حس اعتماد بنفس را در پسران بالا مي برد و فضاي شادي خلق مي كند . تركيب رنگ آبي و زرد نيز مي تواند فضاي شاد و آرام بخشي ايجاد كند و براي سنين بالاتر از رنگ هاي تيره تر مثل آبي تيره و سبز ارتشي استفاده كنيد . دقت كنيد كه اتاق را يكدست تيره نكنيد مثلا اگر براي ديوار ها و سقف از رنگ هاي تيره انتخاب كرديد رنگ سرويس خواب نوجوان و وسايل ديگر را از رنگ هاي روشن انتخاب كنيد تا فضا تيره و دلگير نشود . در كنار رنگ هاي تيره رنگ سفيد مي تواند بهترين مكمل باشد .

رنگ اتاق خواب پسرانه

رنگ اتاق خواب پسرانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.