انتخاب بهترين رنگ اتاق خواب دخترانه + عكس

فروشگاه مبل, سرويس خواب و ميز ناهار خوري

انتخاب بهترين رنگ اتاق خواب دخترانه + عكس

۳۹ بازديد ۰ نظر

انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد در طراحي دكوراسيون اتاق خواب دخترانه به آن توجه شود .

 

انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد در طراحي دكوراسيون اتاق خواب دخترانه به آن توجه شود . در انتخاب رنگ اتاق خواب علاوه بر در نظر گرفتن سليقه فرد بايد رنگي انتخاب كنيد كه آرامش بخش باشد و فضايي راحت و آرام براي خواب و استراحت ايجاد كند .

 

رنگ اتاق خواب دخترانه

رنگ اتاق خواب دخترانه

 

رنگ اتاق خواب دخترانه مي تواند طيف وسيعي از رنگ ها را شامل شود . انتخاب رنگ بستگي به سليقه و علاقه فرد دارد . رنگ سفيد از جمله رنگ هايي است مي توانيد از تركيب رنگ آن با ساير رنگ ها استفاده كنيد . صورتي نيز رنگ مورد علاقه دخترهاست ولي ممكن است در مدت طولاني كسل كننده شود و همچنين شايد زيادي لوس باشد به همين منظور مي توانيد از تركيب رنگ آن با نارنجي روشن استفاده كنيد و فضاي زيبايي ايجاد كنيد اين تركيب رنگ ، مناسب دوران نوجواني نيز مي باشد . رنگ بنفش نيز از رنگ هاي زيبا براي دكوراسيون است ولي بنفش يكدست و يا تيره فضا را پريشان و ذهن را درگير مي كند براي جلوگيري از اين حس رنگ بنفش را در كنار ساير رنگ ها مثل سفيد استفاده كنيد تا فضاي آرامش بخش و زيبايي خلق شود و بيشتر براي فضاي ميز مطالعه از اين رنگ استفاده كنيد تا اثرات مثبت خود را بگذارد .

براي انتخاب رنگ دكوراسيون اتاق خواب فرزندتان ابتدا با تاثيرات رنگ ها آشنا شويد .

رنگ زرد : اين رنگ باعث شادابي و سرزندگي مي شود و براي اتاق خواب كه محل استراحت و خوابيدن است نبايد زياد استفاده شود .

رنگ سبز : سبز رنگ طبيعت و سرسبزي و صلح و آرامش است رنگ سبز در دكوراسيون اتاق خواب باعث آرامش و خواب راحت مي شود .

رنگ آبي : آبي رنگ آرامش بخش است و جزء بهترين و مناسب ترين رنگ ها براي اتاق خواب است .

رنگ نارنجي : نارنجي نيز يك رنگ رمانتيك و نشاط آور است و براي افراد گوشه گير و آرام مي تواند مناسب باشد ولي در كل استفاده بيش از حد از اين رنگ براي اتاق خواب مناسب نيست .

رنگ بنفش : بنفش هم نشاط آور است ولي به اندازه نارنجي جيغ نيست و مي توانيد از تركيب رنگ آن براي اتاق خواب استفاده كنيد .

رنگ قرمز : قرمز از جمله رنگ هاي جيغ و پر انرژي است و يك رنگ رمانتيك و عاشقانه نيز محسوب مي شود و استفاده زياد از آن براي اتاق خواب مناسب نيست .

رنگ اتاق خواب دخترانه

رنگ اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب دخترانه صورتي

صورتي يكي از رنگ هاي دخترانه است و احساس پرنسس بودن را به دختر خانم ها القا مي كند . اين رنگ ممكن است خيلي لوس بنظر بيايد و بيشتر مناسب دختر بچه ها باشد . براي دختر خانم ها تركيب رنگ صورتي و خاكستري جزء بهترين رنگ ها براي اتاق خواب دختران است و يك اتاق خواب زيبا و جذاب برايتان ايجاد مي كند .

اتاق خواب دخترانه آبي

آبي جز رنگ هاي آرامبخش است و براي اتاق خواب مي توانيد از تركيب رنگ آن با زرد استفاده كنيد و يك فضاي شاد و سرزنده ايجاد كنيد .

اتاق خواب دخترانه ياسي

ياسي از طيف رنگ هاي بنفش است ، رنگ ياسي براي اتاق خواب دختران مناسب است . رنگ بنفش يك رنگ اغواگر است و ذهن را درگير مي كند و ممكن است باعث كابوس هاي شبانه شود ولي رنگ ياسي و تركيب رنگ آن با خاكستري و بژ يك رنگ مناسب و آرامبخش براي اتاق خواب دخترانه است .

رنگ اتاق خواب دخترانه

رنگ اتاق خواب دخترانه

اتاق خواب سبز و سبز پاستيلي

رنگ سبز پاستيلي يك رنگ زيبا براي اتاق خواب دخترانه است . رنگ سبز پاستيلي يك رنگ خنثي و سرد است و به راحتي با ساير رنگ ها هماهنگ و تركيب مي شود .

اتاق خواب دخترانه هلويي

رنگ هلويي يكي از رنگ هاي طيف رنگ صورتي است كه براي اتاق دخترانه مناسب است استفاده از اين رنگ مي تواند فضايي گرم به ارمغان آورد . رنگ هلويي فضايي دنج براي اتاق خواب دخترانه ايجاد مي كند .

رنگ اتاق خواب دخترانه

رنگ اتاق خواب دخترانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.